03 лютого , дистанційне навчання, 10 клас, українська мова
Тема: особливості відмінювання іменників чоловічого роду 2 відміни однини
Мета: систематизувати знання учнів про особливості відмінювання іменників 2 відміни, зокрема іменників чоловічого роду
ПРАЦЮЄМО В ZOOM ЗА ПОКЛИКАННЯМ. Якщо немає можливості приєднатися до уроку,
працюємо самостійно:
1. Робота з посібником (с.
2. Переглянути відеоматеріал і виконати завдання (посібник)№41-46,ст.128
03 лютого, дистанційне навчання, українська література
Тема: Ольга Кобилянська. "Impromti phantasie". Становлення молодої особистості, цілеспрямованої людини. Образ ліричної героїні новели- роздуму
Мета: проаналізувати зміст новели; розглянути, як письменниця відкриває традиційні принципи сюжетотворення і монтує сюжет із окремих епізодів
1. Опрацювати матеріал
О. Кобилянська відкидає традиційні принципи сюжетотворення й монтує сюжет з окремих епізодів за принципом контрасту. Об’єднує їх образ оповідачки, який зливається з образом героїні, спорідненої з власним ліричним «Я» авторки. Оскільки подієвий ланцюг у новелі ослаблений, основну увагу у творі приділено не зображенню картин зовнішнього світу, а глибинному розкриттю внутрішнього світу героїні.
За аналогією до контрастів переживань у музичному ноктюрні в новелі чергуються два відмінні настрої героїні: мрійливість, пасивність, нерішучість — з одного боку, та активність, жвавість, навіть непередбачуваність — з іншого. Своєрідним мотто твору є мрійливий, часом сумний настрій героїні, яка «ніжна, вразлива, немов мімоза, з сумовитими очима...». Вона любить спостерігати за хмарами, які кличуть її ввись, до гармонії й досконалості. Ось героїня замріяно споглядає природу, а тут уже кидає виклик природним силам і вирушає посеред бурі купувати наперсток, не боїться упіймати за уздечку норовливого жеребця, що було не до снаги навіть хлопцям.
Найдетальніше в новелі описано епізод у кімнаті, коли майстер налагоджує фортепіано. Авторка через сприйняття героїнею музики Шопена передає зародження першого почуття кохання, якого вона й сама ще не усвідомлювала. Музика передавала набагато більше, ніж дівчина зрозуміла сама в собі.
За аналогією до музичного твору О. Кобилянська застосовує прийом контрасту не лише для зображення характеру героїні, а й для протиставлення розриву між її великим духовним потенціалом у дитинстві та нереалізованістю в дорослому житті, що відповідало приписам неоромантизму.
Текст новели написано абзацами з мінімальною кількістю речень, що справляє незвичне візуальне враження та імітує музичний твір
2. Переглянути відеоматеріал
Опрацювати матеріал підручника,
Д.З. прочитати "Вальс меланхолійний"
04 лютого 2022, дистанційне навчання, українська мова
Тема:кличний відмінок іменників. Культура утворення різних форм звертань
Мета:систематизувати знання про відмінювання іменників, зокрема про зміни закінчень іменників у кличному відмінку; виробляти культуру використання різних форм звертань відповідно до мети висловлювання; повторити особливості виділення звертань на письмі
1. після зустрічі в zoom опрацьовуємо матеріал підручника (тренажер), ст.124 про етикетні форми звертань(таблиця вгорі)
2. Переглянути відео 3. Виконати завдання №47-57 (с.129)
Д.з. виконуємо тестові завдання за покликанням у групі з 11.00 по 12.00
08 ЛЮТОГО 2022 р. ,УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Ольга Кобилянська Образи нових жінок-інтелектуалок у новелі "Меланхолійний вальс"
1. Опрацювати матеріал підручника , ст. 166-168
2. Переглянути матеріал
Д.з.- подумати, чому авторка дає таку назку своєму твору
Комментариев нет:
Отправить комментарий